Najnowsze oferty pracy

  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze montażu wentylacji, klimatyzacji, pomp ciepła; posiadasz znajomość narzędzi pozwalających na samodzielne przygotowanie materiałów szkoleniowych (Prezentacje Google, PowerPoint); jesteś komunikatywny; potrafisz...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    3 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with Italian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Konsultant ds. Wsparcia Technicznego śląskie
Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker

Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker

Arla Global Financial Services Centre Sp. z o.o.
śląskie
praca stacjonarna
1805 dni temu
Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker

Location: Gdańsk

Arla’s inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your ideas, learn, and try new things.

 

Join our centralized Service Desk and become a part of a multinational team where quality has a priority over quantity, and where we aim to do the right thing the first time around. We are a high performing and highly motivated group of people and we are here to provide the best possible support to our colleagues around the globe (internal client).

 

We started our journey in September 2018 so we are a relatively young Service Desk. This means that you will have plenty of opportunities to develop your professional skills in the IT direction that you would like to go, and that you will have lots of room to try out a variety of different tasks before making a decision. We value openness and willingness to try out new things, and put great value in tolerance as well as the ability to communicate through language and cultural barriers. If this has caught your interest, please read below about the position.

 

As an Junior/Service Desk Supporter, you will:
  • Perform 1st and 1.5 level support for all systems and devices
  • Perform remote troubleshooting through SCCM
  • Educate and guide end-users while problem-solving
  • Identify and suggest improvements on currently followed processes
  • Act as escalation point in case of urgent or severe IT incidents
  • Prioritize and manage many open tickets at the same time
  • Analyse most commonly reported incidents
  • Escalate unresolved issues to higher support teams
  • Record all incidents and service requests in our ITSM tool
There are some skills and qualities which we require:
  • Fluent English and Danish
  • Good knowledge of MS Office and Outlook tools
  • Strong communications, negotiation and problem solving skills
  • Good analytical and organizational skills
  • Strong team-player orientation
  • Ability to work in fast-changing environment
Other skills and qualities, which will give you an advantage (not mandatory):
  • Professional experience in Service Desk/Customer Service Department
  • General understanding of ITIL Methodology
  • Familiar with one or more of these tools
    • ServiceNow
    • KCS - Knowledge Centered Service
    • Microsoft O365

Arla’s inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your ideas, learn, and try new things.

 

Join our centralized Service Desk and become a part of a multinational team where quality has a priority over quantity, and where we aim to do the right thing the first time around. We are a high performing and highly motivated group of people and we are here to provide the best possible support to our colleagues around the globe (internal client).

 

We started our journey in September 2018 so we are a relatively young Service Desk. This means that you will have plenty of opportunities to develop your professional skills in the IT direction that you would like to go, and that you will have lots of room to try out a variety of different tasks before making a decision. We value openness and willingness to try out new things, and put great value in tolerance as well as the ability to communicate through language and cultural barriers. If this has caught your interest, please read below about the position.

 

As an Junior/Service Desk Supporter, you will:
  • Perform 1st and 1.5 level support for all systems and devices
  • Perform remote troubleshooting through SCCM
  • Educate and guide end-users while problem-solving
  • Identify and suggest improvements on currently followed processes
  • Act as escalation point in case of urgent or severe IT incidents
  • Prioritize and manage many open tickets at the same time
  • Analyse most commonly reported incidents
  • Escalate unresolved issues to higher support teams
  • Record all incidents and service requests in our ITSM tool
There are some skills and qualities which we require:
  • Fluent English and Danish
  • Good knowledge of MS Office and Outlook tools
  • Strong communications, negotiation and problem solving skills
  • Good analytical and organizational skills
  • Strong team-player orientation
  • Ability to work in fast-changing environment
Other skills and qualities, which will give you an advantage (not mandatory):
  • Professional experience in Service Desk/Customer Service Department
  • General understanding of ITIL Methodology
  • Familiar with one or more of these tools
    • ServiceNow
    • KCS - Knowledge Centered Service
    • Microsoft O365
What you can expect from us:
  • Relocation package
  • Work in an international team & matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdańsk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets etc.
  • Professional induction in a new position
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the building 
Your Gdansk possibility

Soon, Gdansk will become a primary IT hub. We are known for our agile processes, collaboration and how we develop our ways of working. Here, you join our IT Service Desk to support Arla colleagues across countries and functions.

 

The strategy for our Gdansk hub is to continue growth in the organization, responsibly and with wide-ranging tasks. Therefore, the possibilities for professional and personal development are only to increase in the future.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Meet us

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.


You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing 19,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year.
That being said…
At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment.

Proces rekrutacji

Stage ikona selekcja aplikacji Screening applications
Stage ikona rozmowa telefoniczna First interview – phone screening
Stage ikona spotkanie Second interview and assessment
Stage ikona selekcja aplikacji Employment
Stage ikona ocena Rejection

Podobne oferty

  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze montażu wentylacji, klimatyzacji, pomp ciepła; posiadasz znajomość narzędzi pozwalających na samodzielne przygotowanie materiałów szkoleniowych (Prezentacje Google, PowerPoint); jesteś komunikatywny; potrafisz...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    3 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with Italian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...