specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Odpowiedzialnego za: promocję pełnej oferty językowej i edukacyjnej sieci handlowej realizowanie wyznaczonych targetów sprzedażowych w podległym regionie pracy nawiązywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami realizację planów i zadań na wyznaczonym obszarze współpracę z...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Poszukujemy doświadczonego w branży rolniczej Handlowca (KAM), który wzmocni sprzedaż środków ochrony roślin w regionie.
Key Account Manager / Handlowiec (rolnictwo)
Nr ref.: KAM /MB
Zadania:
realizacja planu sprzedaży,
budowanie i utrzymywanie stałych i długofalowych relacji z klientami,
pozyskiwanie nowych klientów i zapewnianie bieżącej obsługi klientów,
prowadzenie negocjacji w obszarze sprzedaży,
pozyskiwanie informacji o zmianach w otoczeniu rynkowym,
prowadzenie szkoleń produktowych,
reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych.
Wymagania:
wykształcenie wyższe (rolnicze lub pokrewne),
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży rolniczej w obszarach handlowych,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
umiejętność sprawnego organizowania i planowania pracy,
orientacja na cele,
prawo jazdy kategorii B.
Firma oferuje:
możliwość rozwoju zawodowego w dużej firmie produkcyjnej, o zasięgu globalnym,
kursy i szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Odpowiedzialnego za: promocję pełnej oferty językowej i edukacyjnej sieci handlowej realizowanie wyznaczonych targetów sprzedażowych w podległym regionie pracy nawiązywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami realizację planów i zadań na wyznaczonym obszarze współpracę z...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.