Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Obecnie, dla naszego międzynarodowego Klienta z branży żywieniowej (suplementy żywieniowe dla zwierząt towarzyszących i gospodarskich) poszukujemy osoby zainteresowanej zainicjowaniem i rozwojem strategii sprzedaży na terenie Polski na stanowisku:
- wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie operacyjnym poprzez promocje i sprzedaż produktów firmy w sektorze drobiowym,
- nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami (duże fermy oraz wylęgarnie),
- kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (rozmowy handlowe, doradztwo żywieniowe, optymalizacja procesu produkcji zwierzęcej, analiza wskaźników wzrostu i proponowanie rozwiązań itp.),
- współpraca z działem technologicznym w zakresie ulepszania receptur istniejących i/lub tworzenia nowych produktów firmy,
- analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje procesu sprzedaży dla firmy,
- prognozowanie poziomów sprzedaży w określonych jednostkach czasu (kwartalnie i rocznie),
- promowanie marki firmy na terenie Polski (uczestnictwo w krajowych wydarzeniach branżowych).
- min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w obszarze doradztwa żywieniowego dla hodowców drobiu,
- praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki sprzedaży firmy na rynku krajowym,
- wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zootechniki, weterynarii i pokrewne),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem,
- motywacja do wykonywania pracy mobilnej (80% czasu to praca w terenie),
- mocno rozwinięte umiejętności: sprzedażowe, analitycznego myślenia, współpracy zespołowej, kreatywność.
- pracę w międzynarodowej firmie na stabilnych warunkach oraz możliwość uczestniczenia we wdrażaniu strategii sprzedaży na terenie Polski,
- pracę mobilną na terenie województwa w pobliżu miejsca zamieszkania (do wyboru: województwo dolnośląskie, kujawsko-pomorskie albo wielkopolskie), - elastyczność w działaniu oraz duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów na wdrożenie sprzedaży na podległym terenie operacyjnym,
- pracę w atmosferze wzajemnej współpracy w gronie specjalistów z branży (wspólny cel to sukces firmy na rynku krajowym),
- długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę) na atrakcyjnych warunkach finansowych (bardzo konkurencyjne na rynku),
- narzędzie niezbędne do wykonywania codziennej pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) oraz pakiet benefitów socjalnych.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.