Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
Twój zakres obowiązków aktywna obsługa Klienta oraz budowanie długotrwałych, partnerskich relacji, rozwój bazy Klientów, dbanie o najwyższy standard obsługi, analiza potrzeb Klientów i udzielanie rzetelnego, dopasowanego do sytuacji doradztwa, przygotowywanie ofert i zawieranie umów,...
Oprandi Polska (www.oprandi.com.pl) is the local branch of oprandi & partner, Swiss personnel consulting group, established in 1988.
Our Client is the teleshopping network company offering distance selling and e-commerce services in Poland. Company’s products are also present in the retail chain.
Currently, for our Client we are looking for candidates for the position of:
Key Account Manager Retail
Place of work: Pomorskie Voivodeship
Your task as a Key Account Manager Retail comprehends the active managing of existing retail partners as well as developing new retail partnerships. In this course, the Key Account Manager will define the assortment offer at the retail partners and is being responsible for achieving the retail sales budget.
Main Responsibilities:
Preparing and implementing strategy for company business development in the retail segment, incl. acquisition and managing of (new) retail partners
Defining assortment strategy for the retail partners
Managing the retail budget, incl. planning, analyzing, forecasting and effective allocation
Representing company in the negotiations with retail partners’ headquarters
Effectively managing the agreements with retail partners, to maximize the business profit
Monitoring the progress of the daily cooperation with retail partners
Managing small internal team and external merchandizing service
Your Profile:
Having university degree
Minimum 3 years of relevant experience in business development / B2B sales
Experience in the category management role is an asset
Knowing the Polish retail market, esp. modern chains
Strong analytical skills and a high sense for numbers
Personal requirements:
Very good communication skills
Team player with leadership skills
Pronounced self-motivated and committed
Ambitious and stress resistant
Very good English skills
The company offers:
Great opportunity to influence the company growth
Work in the professional and fair business environment
Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
Twój zakres obowiązków aktywna obsługa Klienta oraz budowanie długotrwałych, partnerskich relacji, rozwój bazy Klientów, dbanie o najwyższy standard obsługi, analiza potrzeb Klientów i udzielanie rzetelnego, dopasowanego do sytuacji doradztwa, przygotowywanie ofert i zawieranie umów,...