Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...
Twój zakres obowiązków aktywna obsługa Klienta oraz budowanie długotrwałych, partnerskich relacji, rozwój bazy Klientów, dbanie o najwyższy standard obsługi, analiza potrzeb Klientów i udzielanie rzetelnego, dopasowanego do sytuacji doradztwa, przygotowywanie ofert i zawieranie umów,...
Kompleksowa obsługa i rozwój kluczowych klientów oraz partnerów z wysokim potencjałem wzrostu. Rozwój kategorii produktowych w segmentach obsługiwanych klientów. Budowanie trwałych relacji z dystrybutorami oraz wsparcie ich w osiąganiu celów sprzedażowych. Aktywne pozyskiwanie nowych...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
Oprandi Polska (www.oprandi.com.pl) is the local branch of oprandi & partner, Swiss personnel consulting group, established in 1988.
Our Client is the teleshopping network company offering distance selling and e-commerce services in Poland. Company’s products are also present in the retail chain.
Currently, for our Client we are looking for candidates for the position of:
Key Account Manager Retail
Place of work: Pomorskie Voivodeship. Mazowieckie Voivodeship can be considered.
Your task as a Key Account Manager Retail comprehends the active managing of existing retail partners as well as developing new retail partnerships. In this course, the Key Account Manager will define the assortment offer at the retail partners and is being responsible for achieving the retail sales budget.
Main Responsibilities:
Preparing and implementing strategy for company business development in the retail segment, incl. acquisition and managing of (new) retail partners
Defining assortment strategy for the retail partners
Managing the retail budget, incl. planning, analyzing, forecasting and effective allocation
Representing company in the negotiations with retail partners’ headquarters
Effectively managing the agreements with retail partners, to maximize the business profit
Monitoring the progress of the daily cooperation with retail partners
Managing small internal team and external merchandizing service
Your Profile:
Having university degree
Minimum 3 years of relevant experience in business development / B2B sales
Experience in the category management role is an asset
Knowing the Polish retail market, esp. modern chains
Strong analytical skills and a high sense for numbers
Personal requirements:
Very good communication skills
Team player with leadership skills
Pronounced self-motivated and committed
Ambitious and stress resistant
Very good English skills
The company offers:
Great opportunity to influence the company growth
Work in the professional and fair business environment
Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...
Twój zakres obowiązków aktywna obsługa Klienta oraz budowanie długotrwałych, partnerskich relacji, rozwój bazy Klientów, dbanie o najwyższy standard obsługi, analiza potrzeb Klientów i udzielanie rzetelnego, dopasowanego do sytuacji doradztwa, przygotowywanie ofert i zawieranie umów,...
Kompleksowa obsługa i rozwój kluczowych klientów oraz partnerów z wysokim potencjałem wzrostu. Rozwój kategorii produktowych w segmentach obsługiwanych klientów. Budowanie trwałych relacji z dystrybutorami oraz wsparcie ich w osiąganiu celów sprzedażowych. Aktywne pozyskiwanie nowych...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...