Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Key Account Manager w Sektorze Packaging

Antalis

Dolnośląskie

100 dni temu

Key Account Manager w Sektorze Packaging
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

  

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość uczenia się od najlepszych w branży
  • stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię zależną od wyników i realizacji zadań
  • niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy również do użytku prywatnego, laptop, telefon komórkowy
  • atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, bezpłatna opieka medyczna – pakiet premium, dofinasowanie do karty sportowej, biletów do kina, paczki świąteczne i świąteczne karty przedpłacone)
  • możliwość rozwoju zawodowego i prowadzenia
  • własnych projektów

  

 

Key Account Manager w Sektorze Packaging

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość uczenia się od najlepszych w branży
  • stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię zależną od wyników i realizacji zadań
  • niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy również do użytku prywatnego, laptop, telefon komórkowy
  • atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, bezpłatna opieka medyczna – pakiet premium, dofinasowanie do karty sportowej, biletów do kina, paczki świąteczne i świąteczne karty przedpłacone)
  • możliwość rozwoju zawodowego i prowadzenia
  • własnych projektów

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela
  • handlowego w firmie z branży opakowaniowej, technicznej lub przemysłowej
  • doświadczenie w sprzedaży materiałów opakowaniowych
  • będzie dodatkowym atutem
  • wysoko rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne
  • silna motywacja do pracy i nastawianie na realizację celów
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji
  • dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca
  • swobodną komunikację biznesową
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz MS Office
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w systemie home office

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji
  • biznesowych z Klientami firmy (w tym z klientami zagranicznymi)
  • aktywną sprzedaż oferty produktowej Firmy, poprzez odpowiednią
  • analizę i diagnozę potrzeb Klienta oraz doradztwo techniczne
  • realizację powierzonego budżetu
  • budowanie świadomości produktu u klienta poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz pogłębianie wiedzy klienta o rynku w celu dalszego rozwoju sprzedaży
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
  • sporządzanie planów, raportów oraz analiz dotyczących wyników sprzedaży
  • monitorowanie oferty produktowej i działań konkurencji
  • realizację wyznaczonych celów oraz zlecanych projektów
  • reklamacji w zakresie posiadanej wiedzy
  • wdrażanie i przestrzeganie polityki cenowej na powierzonym rynku
Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten ...
Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager