Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Agencji Celnej

Schenker sp z o.o.
Gdynia
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
41 dni temu
Kierownik Agencji Celnej
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: 314400_1708957362

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Główne obowiązki:
  • Zarządzanie Agencją Celną, poprzez nadzorowanie pracy agentów celnych i specjalistów ds. celnych, ich rekrutację i rozwój (coaching pracowników, zapewnienie odpowiedniego poziomu kompetencji).
  • Wprowadzanie nowych rozwiązań w funkcjonowaniu Agencji Celnej poprawiających jej skuteczność i efektywność.
  • Dbanie o optymalny poziom kosztów poprzez realizację oczekiwanego poziomu efektywności pracy w podległej jednostce organizacyjnej.
  • Identyfikowanie możliwości poprawy efektywności kosztowej operacji celnych i produktywności pracowników.
  • Wdrażanie procedur dla zapewnienia efektywnego systemu zarządzania i kontroli prawidłowości przebiegu procesów celnych w powierzonych lokalizacjach.
  • Zapewnianie wkładu procesowego/ informacyjnego umożliwiającego realizację terminowych i kompletnych rozliczeń finansowych pomiędzy Agencją Celną a klientem oraz urzędami celnymi w powierzonych lokalizacjach.
  • Monitorowanie bieżących i planowanych zmian w przepisach celnych pod kątem poprawy efektywności kosztowej i jakości odpraw celnych.
  • Aktywne uczestnictwo w procesie kontroli wewnętrznej, zapewniający możliwość zapobiegania, wykrywania i korygowania błędów oraz możliwość zapobiegania nielegalnym lub nieprawidłowym transakcjom oraz wykrywania takich transakcji.
  • Efektywna komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie wszelkich spraw dotyczących procesu celnego.
Wymagania:
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane z zarzadzaniem Agencją Celną.
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość prawa celnego, regulacji i dyrektyw UE.
  • Znajomość specyfiki pracy firmy transportowej lub spedycyjnej.
  • Myślenie strategiczne i biznesowe.
  • Wytrwałość i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność organizacji pracy i wyznaczania celów pracownikom.
  • Wiedza na temat obowiązujących przepisów celnych.
  • Silna orientacja na klienta.
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.
  • Znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem.
  • Duża samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Silna motywacja i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań.

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon.
  • Kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport.
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie.
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,.
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy).
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji.
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!