Jesteśmy Expertem. Media Expertem.
Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany, więc przyszłość należy do nas!
Dlatego już dziś szukamy
Jeśli chcesz wiedzieć, czy jesteś liderem – odwróć się i zobacz, czy ktoś za tobą podąża (Alfred W. Travers). My dajemy Ci zespół i pole do popisu, Ty musisz się tylko zdecydować. Chcesz być naszym Kierownikiem ds. Dystrybucji?
- umowę o pracę i pensję zawsze na czas
- wsparcie w trakcie wdrożenia, bo liczą się chęci
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
- pomoc i opiekę naszej fundacji MediaExpert „Włącz się”
- organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów
- organizacja i kompletacja zgodnie z planem załadunków
- zarządzanie zespołem ludzi i optymalizacja procesów w magazynie
- sporządzanie raportów i zestawień oraz dbanie o realizację założonych wskaźników
- kontrola przestrzegania obowiązujących procedur
- nadzór nad flotą pojazdów
- doświadczenia na podobnym stanowisku i znajomości rynku transportowego
- wiedzy na temat procesów magazynowych
- analitycznego myślenia
- bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania
- umiejętności współpracy i komunikacji
- znajomości pakietu MS Office
- prawa jazdy kat. B
- znajomości systemu WMS (mile widziane)
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.