Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Samorządy Terytorialne

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Wielkopolskie

4 dni temu

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym
i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
 

W związku z rozwojem naszego Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych na rynku szkoleń edukacyjnych Jednostek Samorządów Terytorialnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Samorządy Terytorialne
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie

Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie oraz wielkopolskie

 

Jaki będą główne zadania na tym stanowisku?

  • Dotarcie i nawiązanie kontaktu i relacji z osobami decyzyjnymi w JST
  • Poznanie potrzeb JST w zakresie rozwoju nauczycieli oraz uwarunkowań decyzji potrzebnych do przygotowania oferty
  • Przygotowanie zindywidualizowanej Oferty opartej o określone usługi dla JST
  • Sprzedaż oferty i zawarcie umowy o współpracy
  • Koordynacja realizacji usługi dla JST
  • Kontrola jakości realizowanych działań
  • Budowanie satysfakcji i lojalności przedstawicieli JST

Jakich kompetencji oczekujemy?

  • Otwartość na nowe wyzwania zawodowe i chęć uczenia się
  • Wysokie umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji biznesowych
  • Poparta doświadczeniem znajomość zasad funkcjonowania i zwyczajów przedstawicieli JST
  • Znajomość uwarunkowań prawnych i finansowych funkcjonowania oświaty w JST
  • Doświadczenie handlowe i negocjacyjne w sprzedaży usług dla B2B
  • Umiejętność planowania, organizacji i kontroli wielozadaniowych przedsięwzięć
  • Kreatywność i nastawienie na cel oraz wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjności – gotowość do pracy w 4 województwach
  • Prawa jazdy kat. B

Jaki są najważniejsze korzyści dla Ciebie?

  • Udział w innowacyjnym Projekcie promującym nowoczesne rozwiązania w edukacji
  • Praca w zespole sprzedażowym obsługującym kluczowych klientów JST
  • Rozwój doświadczenia oraz kompetencji sprzedażowych na rynku JST
  • Wysoki stopień samodzielności i doskonałe narzędzia pracy
  • Atrakcyjny system wynagradzania oraz premie wynikowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
 
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach, w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych - jest WSiP S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96.

Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@wsip.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten ...
Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager