Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Talent IN

Dolnośląskie

15 dni temu

Nasz Klient to szybko rozwijająca się grupa, która już od kilkunastu lat kreuje trendy na rynku środków utrzymania czystości. W związku z rozwojem i dynamicznym wzrostem poszukujemy pełnego pasji Kierownika ds. Kluczowych Klientów, wykazującego się umiejętnością budowania długofalowych relacji z Klientami i doświadczeniem w sprzedaży B2B w obszarze środków higieny.

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Zadania:
  • Samodzielne zarządzanie wyznaczonym obszarem sprzedaży
  • Implementacja strategii sprzedaży na podległym terenie
  • Rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
  • Rozwój sprzedaży na podległym rynku
  • Bieżącą obsługę Klientów w zakresie koordynowania procesów sprzedażowych, logistycznych, komunikacji, prowadzenia szkoleń produktowych i sprzedażowych
Wymagania:
  • Minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w rynku środków higienicznych (środki czystości i wyposażenie łazienek)
  • Znajomość rynku branży środków higienicznych
  • Silna orientacja na cel i zadania, systematyczność, żyłka HANDLOWCA
  • Udokumentowane doświadczenie w realizacji celów sprzedaży
  • Umiejętność budowania silnych i długofalowych relacji z klientami
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • Pracę w przedsiębiorczym, nastawionym na wyniki, współpracującym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 7 000 - 8 000 brutto
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Laptop, telefon służbowy
  • Indywidualne podejście do ścieżki rozwoju w organizacji oraz wsparcie w jej realizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Talent IN sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Talent IN to wiedza, jakość, zaangażowanie i wspólna historia zawodowa ludzi, którzy od 20 lat razem pracują i zarządzają organizacjami.

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten ...
Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager