KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA UMOWAMI
Nr Ref.: 2016/02/GR
- Budowanie relacji B2B
- Kieruje procesem tworzenia specyfikacji do umów usług serwisowych firm zewnętrznych celem wyegzekwowania najlepszej jakości usług serwisowych w korelacji do ceny – w drodze przetargów
- Wspiera proces poprawy jakości świadczonych na rzecz Tesco usług poprzez udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Rekomenduje działania w oparciu o wskaźniki jakości pracy serwisów w odniesieniu do realizacji kontraktowych SLA
- Odpowiada za aktualizację stałych stawek dotyczących przeglądów okresowych w korelacji do budżetu
- Utrzymuje ścisłą współpracę z analitykami przy opracowywaniu założeń budżetu
- Udziela wsparcia i rozwiązuję problemy związane z funkcjonującymi przepisami prawa w obszarze interpretacji umów
- Optymalizuje działania w obszarze kontroli kontraktów
- Audytuje firmy serwisowe
- Wizytuje obiekty Tesco
- Przedstawia propozycje optymalizacyjne w zakresie rutyn, procesów, procedur, struktur
- Bierze czynnym udział w spotkaniach międzynarodowych
- Bierze udział w negocjacjach i rozliczaniu prac firm serwisowych
- Kreuje zmiany w sposobie zarządzania w celu osiągania większych efektów
- Wykształcenia wyższego
- Średnio-zaawansowanej znajomości języka angielskiego
- Doświadczenia z zakresu kierowania zespołem
- Bardzo dobrej organizacji pracy, skuteczności i konsekwencji w realizacji zadań
- Umiejętności w zakresie budowy pozycji w korporacji w oparciu o asertywność i przebojowość
- Komunikatywności oraz wysokich umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Znajomości pakietu Office
• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
• możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego poprzez realizację ciekawych i wymagających zadań
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
• zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard
• dodatkowe świadczenia (bony świąteczne, bony okolicznościowe związane z rozpoczęciem roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka)
• osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami
• szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
• możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego poprzez realizację ciekawych i wymagających zadań
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
• zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard
• dodatkowe świadczenia (bony świąteczne, bony okolicznościowe związane z rozpoczęciem roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka)
• osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami