Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Budowanie bardzo dobrych relacji z klientem;
- Analizowanie i realizowanie wymagań Klientów;
- Dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług;
- Zarządzanie zespołem i koordynowanie jego prac;
- Bieżący monitoring wyników pracy członków zespołu;
- Tworzenie raportów, analiz;
- Monitorowanie zamówień, reklamacji oraz zwrotów.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomości CRM;
- Umiejętności pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów;
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych;
- Doświadczenie w solidnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Imprezy integracyjne;
- Bogaty pakiet benefitów m. in. Karta MultiSport, opieka medyczna;
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze kolekcje;
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi;
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez.