|
Kierownik Helpdesk
|
Warszawa
|
Jesteśmy międzynarodową firmą optyczną posiadającą sieć salonów, które proponują szeroki wybór produktów i usług optycznych w całej Europie. Od 1995 roku intensywnie rozwijamy się na polskim rynku. Posiadamy już 130 salonów w całej Polsce, w których ze szczególną troską dbamy o naszych klientów, oferując szeroki asortyment produktów oraz wysoki poziom świadczonych usług. Obecnie poszukujemy do działu IT osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Siedziba Vision Express SP Warszawa, Al. Jerozolimskie 200 (skrzyżowanie z ul. Łopuszańską).
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za:
- Organizacja pracy działu wsparcia technicznego salonów
- Zarządzanie relacjami z klientami wewnętrznymi
- Kontakty z operatorami telekomunikacyjnymi, dostawcami usług i sprzętu
- Przygotowywanie dokumentacji
- Testowanie oraz dokumentowanie procedur
- Monitorowanie systemów komputerowych i zasobów sieciowych
- Praca w trybie zmianowym
- Pomoc użytkownikom systemów informatycznych
- Rozpoznawanie nowych technologii pod kątem możliwości ich wykorzystania
- Wykazywanie się cierpliwością i zrozumieniem potrzeb firmy i Klienta wewnętrznego
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- Doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego PC oraz sieci lokalnych i rozległych.
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych UNIX, Linux, Windows oraz relacyjnych baz danych.
- Znajomości platformy Windows XP wraz z pakietem Office 2000/2003 pod kątem instalacji, administracji i użytkowania na stacjach roboczych.
- Umiejętność konfiguracji urządzeń firm Cisco, Avaya, Nortel, Linksys.
- Bardzo dobra znajomość sieci LAN (Ethernet, FC) i urządzeń sieciowych (switche, routery).
- Znajomość technologii sieci WAN (ISDN, DSL, VPN) .
- Znajomość cyfrowych central telefonicznych i VoIP.
- Znajomość systemów antyspamowych.
- Doświadczenie we wdrażaniu i użytkowaniu systemów Point Of Sales lub doświadczenie w opiece nad systemami sprzedażowymi.
- Doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników.
- Doświadczenie w pracy w firmie detalicznej.
- Doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników.
- Dobrze rozwinięta komunikatywność i zdolności interpersonalne.
- Samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy,
- Zdolność do pracy pod presją czasu,
- Wyższe wykształcenie informatyczne lub pokrewne będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość języka angielskiego i niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie
- Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole
Poznaj
Vision Express Polska Sp. z o.o.
Z ponad 200 salonami sprzedaży, Vision Express od ponad 20 lat jest liderem w swojej branży. Jesteśmy częścią Grand Vision, międzynarodowej grupy obecnej w 44 krajach i zatrudniającej ponad 25 000 pracowników w ponad 6000 wysokiej klasy salonach optycznych. Jesteśmy stabilną i prężnie rozwijającą się firmą, dla której Klient jest największą wartością. Poszukujemy ludzi ambitnych, którzy będą dzielić z nami sukces.