Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Kierownik Helpdesk

Kierownik Helpdesk

Vision Express SP Sp. z o. o.
mazowieckie, Siedziba Vision Express SP Warszawa, Al. Jerozolimskie 200 (skrzyżowanie z ul. Łopuszańską).
praca stacjonarna
5354 dni temu
Kierownik Helpdesk
Warszawa

Jesteśmy międzynarodową firmą optyczną posiadającą sieć salonów, które proponują szeroki wybór produktów i usług optycznych w całej Europie. Od 1995 roku intensywnie rozwijamy się na polskim rynku. Posiadamy już 130 salonów w całej Polsce, w których ze szczególną troską dbamy o naszych klientów, oferując szeroki asortyment produktów oraz wysoki poziom świadczonych usług. Obecnie poszukujemy do działu IT osoby na stanowisko:

Kierownik Helpdesk

Miejsce pracy: Siedziba Vision Express SP Warszawa, Al. Jerozolimskie 200 (skrzyżowanie z ul. Łopuszańską).

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za:
  • Organizacja pracy działu wsparcia technicznego salonów
  • Zarządzanie relacjami z klientami wewnętrznymi
  • Kontakty z operatorami telekomunikacyjnymi, dostawcami usług i sprzętu
  • Przygotowywanie dokumentacji
  • Testowanie oraz dokumentowanie procedur
  • Monitorowanie systemów komputerowych i zasobów sieciowych
  • Praca w trybie zmianowym
  • Pomoc użytkownikom systemów informatycznych
  • Rozpoznawanie nowych technologii pod kątem możliwości ich wykorzystania
  • Wykazywanie się cierpliwością i zrozumieniem potrzeb firmy i Klienta wewnętrznego
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • Doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego PC oraz sieci lokalnych i rozległych.
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych UNIX, Linux, Windows oraz relacyjnych baz danych.
  • Znajomości platformy Windows XP wraz z pakietem Office 2000/2003 pod kątem instalacji, administracji i użytkowania na stacjach roboczych.
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń firm Cisco, Avaya, Nortel, Linksys.
  • Bardzo dobra znajomość sieci LAN (Ethernet, FC) i urządzeń sieciowych (switche, routery).
  • Znajomość technologii sieci WAN (ISDN, DSL, VPN) .
  • Znajomość cyfrowych central telefonicznych i VoIP.
  • Znajomość systemów antyspamowych.
  • Doświadczenie we wdrażaniu i użytkowaniu systemów Point Of Sales lub doświadczenie w opiece nad systemami sprzedażowymi.
  • Doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników.
  • Doświadczenie w pracy w firmie detalicznej.
  • Doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników.
  • Dobrze rozwinięta komunikatywność i zdolności interpersonalne.
  • Samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Zdolność do pracy pod presją czasu,
  • Wyższe wykształcenie informatyczne lub pokrewne będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie
  • Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

Vision Express Polska Sp. z o.o.

Z ponad 200 salonami sprzedaży, Vision Express od ponad 20 lat jest liderem w swojej branży. Jesteśmy częścią Grand Vision, międzynarodowej grupy obecnej w 44 krajach i zatrudniającej ponad 25 000 pracowników w ponad 6000 wysokiej klasy salonach optycznych. Jesteśmy stabilną i prężnie rozwijającą się firmą, dla której Klient jest największą wartością. Poszukujemy ludzi ambitnych, którzy będą dzielić z nami sukces.