Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 51097
Warunki pracy
praca biurowa,stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku Urzędu bez windy,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
Zakres zadań
- Kierowanie, planowanie i organizacja pracy Kancelarii Tajnej oraz prowadzenie składnicy akt w Komendzie Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim.
- Prowadzenie okresowych kontroli stanu dokumentów niejawnych znajdujących się w Kancelarii Tajnej oraz kontrolowanie prawidłowości oznaczania sporządzanych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania.
- Odnotowanie na dokumentach niejawnych oraz w urządzeniach ewidencyjnych Kancelarii Tajnej zmiany lub zniesienia klauzuli tajności.
- Wydawanie otrzymywanych przez kurierów Poczty Specjalnej KSP dowodów osobistych upoważnionym policjantom.
- Rozliczanie policjantów i pracowników komórek i jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Kancelarię Tajną z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych.
- Kontrolowanie materiałów ostatecznie zakończonych pod kątem ich przygotowania do archiwizacji i monitorowanie terminów ich przekazywania do składnicy akt/archiwum oraz przygotowanie okresowych informacji o stanie archiwizacji materiałów niejawnych.
- Gromadzenie, opracowanie i udostępnienie zasobów archiwalnych KPP oraz prowadzenie szkoleń i instruktaży z zakresu pracy kancelaryjnej oraz archiwizacji dokumentów dla funkcjonariuszy/pracowników KPP w Mińsku Mazowieckim i jednostek podległych.
- Sporządzanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kat. BC, nie podlegających archiwizowaniu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie oznaczania materiałów niejawnych, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności; przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów niejawnych; szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowanych środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych; udostępniania informacji niejawnych; ustawy o Policji, w szczególności rozdziały 1-3; archiwizacji dokumentów.
- umiejętność interpretacji przepisów i kreatywnego rozwiązywania problemów;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętnośc planowania i bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielnie i w zespole,
- umiejętność przekazywania wiedzy;
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- asertywność,
- znajomość zasad funkcjonowania jednostek Policji.