kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
6 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Klient portalu Praca.pl
kujawsko-pomorskie
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
6 godz.
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kierownik Montażu (instalacje przeciwpożarowe)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: KMIP/121/ABC
Zadania:
nadzór nad prawidłowym wykonaniem instalacji poprzez odpowiednią organizację pracy podległego zespołu;
prawidłowe przygotowanie elementów instalacji do montażu;
montaż instalacji przeciwpożarowych według schematów;
sprawdzanie poprawności działania układów;
współpraca z innymi podwykonawcami przy realizacji projektu;
Wymagania:
kilkuletnie doświadczenie w montażu systemów hydraulicznych, instalacjach przeciwpożarowych;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
6 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Klient portalu Praca.pl
kujawsko-pomorskie
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
6 godz.
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...