Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Kierownik Projektów Contact Center
Miejsce pracy: woj. śląskie
Twój profil
- Odpowiedzialność za realizacje kluczowych założeń projektów Contact Center
- Wsparcie procesu wdrażania produktów i usług
- Rozwój projektów outsourcingowych w zakresie CC
- Planowanie i realizacja strategii rozwoju projektów sprzedażowych
- Uruchamianie nowych usług zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu
- Prowadzenie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy zespołów oraz projektów
- Dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług
Twoje zadania:
- Min. rok doświadczenia w prowadzeniu projektów Contact Center w zakresie sprzedaży
- Umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, szczególnie Excel
- Elastyczność i otwartość na pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Pomysłowość i kreatywność
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pogłębienia wiedzy i udział w profesjonalnych szkoleniach
- Dofinansowanie do pakietu medycznego oraz do karty Multisport dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość współpracy w 100% zdalnej lub użytkowania naszego nowoczesnego biura, zlokalizowanego w centrum Warszawy przy Metrze Politechnika
- Luźną, przyjazną, ciepłą atmosferę
- Otwartość na inicjatywę i nowe pomysły
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.