Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Jednostki Realizującej Projekt – Dział Nadzoru Realizacji Projektów)
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- Monitorowanie oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na roboty budowlane we współpracy z Inżynierem oraz odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na usługi, w tym w szczególności umów na usługi projektowe
- Reprezentowanie Spółki jako Inwestora oraz prowadzenie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi, związanymi z realizowanymi zadaniami
- Nadzór nad procesem przygotowania inwestycji, w tym koordynacja i samodzielne opracowanie materiałów przetargowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zamówień publicznych, procedurami NFOŚIGW, procedurami wewnętrznymi we współpracy z odpowiednimi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki, również do zadań objętych dofinansowaniem ze środków Funduszu Spójności) oraz nad procedurami wewnętrznymi
- Przygotowanie informacji i zestawień związanych z sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną oraz tworzenie harmonogramów planów i strategii w zakresie realizowanych zadań
- Udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień prowadzonych dla zadań realizowanych przez wydział
- Ocena merytoryczna wniosków, stanowisk i innych dokumentów dotyczących realizowanych umów
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane inżynieria środowiska, budownictwo) lub administracyjno - prawnego
- Udokumentowanego min. 3 letniego doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z realizacją procesu inwestycyjnego
- Dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office
- Znajomości przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego
- Skrupulatności i komunikatywności
- Dobrej organizacji pracy, dyspozycyjności, wysokiej odporności na stres, umiejętności pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi
- Skrupulatności, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 10.02.2021
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata