Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
Jako Kierownik Regionalny (Regional Manager) współtworzysz zespół zajmujący się zarządzaniem siecią sklepów Action.. Głównym celem Twojej pracy jest zapewnienie spójnego i atrakcyjnego wizerunku sklepów Action w Twoim regionie, a także osiąganie założonych celów biznesowych oraz tych związanych z satysfakcją klienta. Jako Kierownik Regionalny odpowiedzialny jesteś również za kwestie HR, w ścisłej współpracy z doradcą HR dedykowanym dla Twojego regionu. Do Twojego zakresu obowiązków należą: zarządzanie kilkunastoma zespołami kierowniczymi sklepów, utrzymanie właściwych standardów i procedur sklepowych, propagowanie najlepszych praktyk, zarządzanie wskaźnikami biznesowymi wyznaczonymi dla poszczególnych sklepów.
- wykształcenia wyższego
- minimum czteroletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w handlu detalicznym
- kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
- doskonałych umiejętności organizacyjnych w warunkach presji czasu i zadań
- zorientowania na wyniki, oraz zdecydowania i efektywności w działaniu
- prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
- dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- samochód służbowy, także do użytku prywatnego
- kompleksowy pakiet opieki medycznej Luxmed
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego
Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej
https://pl.action.jobs/
Poznaj
Action Poland Sp. z o.o.
Action to sklep odnoszący wielki sukces w Europie. Z jednego małego sklepu w Enkhuizen rozwinęliśmy się w ciągu 26 lat do międzynarodowej
organizacji detalicznej z ponad 1500 sklepami w siedmiu krajach i rocznym obrotem w wysokości 4 miliardów euro (2018).
Imponujące liczby, ale dla nas najważniejsi są ludzie. I oczywiście nasi klienci, którym chcemy oferować jak najlepszy stosunek jakości do ceny.
Niezależnie od tego, czy są oni łowcami okazji, czy poszukiwaczami skarbów. Dzięki naszym zaskakującym, niskim cenom zawsze wiemy, jak ich
zaskoczyć. A także nasi pracownicy, którzy ciężko pracują każdego dnia nad sukcesem naszej firmy i własnym. Ponad 50 tysięcy osób zdecydowało
się już na karierę w Action. Chcesz być następny?