Miejsce pracy: Mirowo / Borowce
Obszar działania: Polska północna
(woj. pomorskie i mazowieckie)
- Kontrola zgodności prowadzonej działalności górniczej z ustaleniami zatwierdzonego planu ruchu zakładu górniczego, przepisami prawa geologicznego i górniczego, wraz z wydanymi na jego podstawie przepisami wykonawczymi;
- Kompleksowa obsługa w zakresie prowadzenia ruchu zakładu górniczego zgodnie z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r. poz. 868, z późn. zm) na stanowisku Kierownik Ruchu Zakładu Górniczego.
- Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska;
- Sprawowanie nadzoru nad terminowym sporządzeniem i zatwierdzeniem planu ruchu zakładu górniczego oraz niezbędnego zakresu dokumentacji techniczno-ruchowej;
- Podejmowanie działań dla zapewnienia właściwych warunków prowadzenia działalności produkcyjnej zakładu;
- Odpowiedzialność za właściwe zorganizowanie i rozliczenie pracy służb zakładu górniczego;
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zmierzających do obniżenia kosztów działalności przedsiębiorstwa;
- Wykształcenie wyższe (kierunkowe górnicze);
- Doświadczenie na takim samym lub pokrewnym stanowisku 2-3 lata;
- Bardzo dobra znajomość prawa górniczo-geologicznego
- Posiadanie kwalifikacji KRZG;
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi i rozproszonymi zespołami,
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość obsługi programów z grupy SAP,
- Doświadczenie w pracy kadry zarządzającej (budowanie, kierowanie i zarządzanie zespołami),
- Mobilność i dyspozycyjność,
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Współpracę na podstawie umowy o pracę (docelowo umowa na czas nieokreślony);
- Szybki i klarowny proces rekrutacji;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
- Wynagrodzenie płacone na czas, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze a także premia półroczna, uzależniona od osiąganych wyników;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki, dodatkowy dzień wolny dla rodzica, dofinansowanie do pracowniczych klubów sportowych etc.;
- Odpowiednie narzędzia do realizacji zadań: auto służbowe, laptop, telefon.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania