Kierownik Sekcji Obsługi Klienta
Oddział 1 w Elblągu/Zespół Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Elbląg
Nr ref.: GDD/220/11/2015
Termin zgłoszeń: 2 grudnia 2015
Główne zadania:
- planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości i realizacji zadań Sekcji
- realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań Sekcji, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych pracownikom oraz monitorowanie wykonania planu
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz promowanie najlepszych doświadczeń i technik sprzedaży
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
- zarządzanie ryzykami występującymi w Sekcji
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- minimum 2–letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych
- doświadczenia w pracy w obszarze klienta detalicznego
- znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta indywidualnego
- znajomości zagadnień merytorycznych oraz procedur związanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań kasowo-skarbcowych
- umiejętność zarządzania zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy, motywowania, zarządzania procesem sprzedaży
- kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników w realizowaniu działań sprzedażowych
- posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń