„Możliwość otwierania nowego sklepu i zaczynania wszystkiego od zera, to dla mnie wspaniałe wyzwanie.” Iida, Kierownik Sklepu, Masku, Finland
Masz ochotę na pozytywną zmianę?
Lubisz wyzwania, dzień pracy wypełniony obowiązkami i pracę w szybkim tempie?
Przyłącz się do nas.
W JYSK wierzymy, że osobowość i postawa lidera zespołu wpływa na atmosferę i jakość pracy załogi. Szukamy więc osób o entuzjastycznym nastawieniu, aktywnych, umiejących swoją energią zarazić grupę pracowników tak, aby zespołowo osiągać założone cele – podnoszenie sprzedaży, perfekcyjną obsługę klienta i sprawne zarządzanie jednostką handlową.
Jako kierownik sklepu - stażysta będziesz miał możliwość uczestniczenia w intensywnym programie szkoleniowym, który przygotuje Cię do pracy na stanowisku kierownika sklepu.Nauczysz się, w jaki sposób efektywnie współpracować z załogą, być przywódcą, delegować zadania, wyznaczać priorytety i zwiększać sprzedaż.
Właśnie teraz szukamy przyszłych kierowników sklepów. Jeśli masz to, czego szukamy, możesz być jednym z nich!
Codzienne zadania i obowiązki:
-
Odpowiedzialność za sklep, sprzedaż i obsługę klienta,
-
Efektywna współpraca z załogą,
-
Planowanie, wyznaczanie priorytetów i sprawdzanie efektów pracy załogi,
-
Przestrzeganie konceptów JYSK w celu zapewnienia standardów obsługi, zatowarowania i wyglądu sklepu,
-
Modelowe prezentowanie wartości JYSK: kupiec, kolega i duch firmy
-
Wspieranie członków załogi podczas wykonywania codziennych zadań np. przyjęcia towaru, zarządzania magazynem czy obsługi klienta.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
-
Gotowość do udziału w intensywnym szkoleniu poza miejscem zamieszkania (do kilku miesięcy),
-
Mobilność na terenie jednego z trzech/czterech regionów w Polsce,
-
Doświadczenie w sprzedaży detalicznej oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem