Obszar działania:
rynek województwa łódzkiego i okolic/lub
rynek województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego- wybrane powiaty
Forma współpracy: umowa o pracę
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż cementu workowanego i chemii budowlanej na rynku tradycyjnym,
- Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów,
- Realizacja strategii cenowej, wypracowanie nowej oferty produktowej dla Klientów,
- Zarządzanie relacjami z obecnymi Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy oraz rozwój nowego portfolio Klientów,
- Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych klientów, poczynań konkurencji) oraz inicjowanie na tej podstawie działań mających na celu rozwój wartościowych klientów oraz dostosowanie oferty firmy do sytuacji rynkowej,
- Zarządzanie poziomem należności od obsługiwanych klientów,
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych) – min 1 rok,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B, (preferowana znajomość zasad współpracy z siecią hurtowni budowlanych i firmami wykonawczymi)
- Praktyczna znajomość produktów budowlanych i możliwości ich wykorzystania na kolejnych etapach projektów budowlanych, głównie cementu,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży chemii budowlanej
- Znajomość rynku inwestycji budowlanych w Polsce,
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne,
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość obsługi programów z grupy SAP,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Konkurencyjne wynagrodzenie, składające się z wynagrodzenia zasadniczego oraz systemu premiowego,
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku, prywatna opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej i wiele innych),
- Odpowiednie narzędzia do realizacji zadań: samochód służbowy, laptop, telefon, tablet,
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Jesteśmy otwarci również na rekrutację w formie on-line.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania