Kierownik Utrzymania Obiektu

POLSKI HOLDING HOTELOWY SP. Z O.O.

Jurata

23 godz. temu

W chwili obecnej poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Kierownik Utrzymania Obiektu
Miejsce pracy: Jurata

Best Western Hotel Jurata

 

Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za czystość i kondycję techniczną w pokojach jak i w częściach wspólnych w całym hotelu oraz bezpośrednim otoczeniu,
  • Organizowanie, koordynowanie oraz kontrola pracy działu,
  • Przygotowywanie zamówień dla działu,
  • Nadzór nad współpracą z pralnią,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi,
  • Przygotowywanie grafików pracy,
  • Ścisła współpraca z innymi działami hotelu,
  • Wykonywanie raportów wg ustalonych standardów.

Wymagania:

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Rozwinięta umiejętność organizowania pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoki poziom kultury osobistej,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dyspozycyjność,
  • Dokładność, dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność pracy z pakietem MS Office.

Oferujemy:

  • Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Bogaty pakiet socjalny dla Pracownika oraz członków rodziny,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
 

Prosimy o dopisanie w przesyłanym CV klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.


W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.


Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z o o., dostępną na stronie http://phh.pl/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy/


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Poznaj

POLSKI HOLDING HOTELOWY SP. Z O.O.

Dlaczego warto wybrać Polski Holding Hotelowy?

Polski Holding Hotelowy (PHH), w 100 proc. z państwowym kapitałem, ma za zadanie skonsolidować zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa w jednej, wyspecjalizowanej spółce o wysokim know-how branżowym. Rolą PHH jest kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim,  jak również wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji działania obiektów.

W portfelu PHH znajdują się trzy hotele zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Chopina – Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Hampton by Hilton Warsaw Airport oraz hotele zlokalizowane bezpośrednio przy portach lotniczych w Gdańsku i Katowicach – Hampton by Hilton Gdańsk Airport i Moxy Katowice Airport. W 2019 roku otwarto kolejne dwa hotele przylotniskowe – Moxy Poznań Airport oraz Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Do PHH należy także wypoczynkowo-konferencyjny Best Western Hotel Jurata na Półwyspie Helskim, dwa obiekty hotelowe Golden Tulip Gdańsk Residence i Golden Tulip Międzyzdroje Residence oraz Hotel Kopernik w Olsztynie.

Jako franczyzobiorca PHH współpracuje z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels &&Resorts, InterContinental Hotels Group oraz Louvre Hotels Group.

Proces rekrutacji w Polskim Holdingu Hotelowym

Krok Przesłanie aplikacji przez Kandydata
Krok Kontakt z Kandydatem
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy
Koordynator obsługi pięter, zwany też z języka angielskiego housekeeping managerem, jak sama nazwa wskazuje, odpowiada za dbałość o estetykę i ład oraz koordynację czynności związanych z obsługą gości w pokojach hotelowych. Do jego działań należą organizowanie, dozór i kontrola pracy w dziale służby pięter, a więc inspektorów, pokojowych i korytarzowych. Osoba na tym stanowisku ponosi pełną odpowiedzialność za ...
Praca Koordynator Obsługi Pięter