Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta

POLPHARMA S.A.
Starogard Gdański
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1257 dni temu
JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMY Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Zadania:
  • Budowanie bardziej zaawansowanych relacji z klientami
  • Budowanie wizerunku Zespołu oraz firmy wśród klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych;
  • Utrzymywanie odpowiedniej satysfakcji klientów zewnętrznych poprzez inicjowanie nowych rozwiązań we współpracy oraz odpowiednią realizację ustalonych z klientem zadań
  • Dążenie do udoskonalania procesu obsługi klienta - inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających wewnątrz firmy
  • Kierowanie pracą Zespołu - decydowanie o podziale pracy w zespole, delegowanie uprawnień, raportowanie o efektach pracy Zespołu, motywowanie Zespołu do pracy
  • Prowadzenie całości działań związanych z wysyłką produktów Jednostki Biznesowej API do klientów krajowych i zagranicznych
  • Koordynacja przepływów materiałowych i informacyjnych pomiędzy służbami odpowiadającymi za sprzedaż i marketing (kraj i eksport), a służbami odpowiadającymi za planowanie produkcji, produkcję, zapewnienie jakości i kontrolę jakości, ekspedycję oraz transport
  • Rozwiązywanie problemów w obszarze realizacji wysyłek krajowych i eksportowych
  • Zarządzanie procesem prognozowania wysokości prowizji wynikających z otrzymywanych zamówień od agentów oraz przygotowywanie stosownych raportów
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta lub sprzedaży
  • Wiedza z zakresu GMP i prawa farmaceutycznego
  • Znajomość zagadnień ubezpieczeniowych, spedycyjnych, INCOTERMS
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (zarówno w mowie jak i piśmie);
  • Znajomość systemów MS Office (głównie Excel)
  • Umiejętność współpracy z zespołem nawet pod presją czasu
  • Komunikatywność i umiejętności przywódcze
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
 

Poznaj

POLPHARMA S.A.

Zdrowe jutro zaczyna się od ludzi, którzy tworzą Polpharmę – od ich wiedzy, zaangażowania i pasji. Wspólnie dbamy o zdrowie innych i tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą. Rozwijamy się w zgodzie z własnymi ambicjami, niezależnie od obszaru, w jakim działamy. Razem z nami możesz realnie wpływać na zdrowie i dobrostan innych.    

 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...