Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik ds. Rozliczeń Krajowych Mazowieckie
Kierownik Zespołu ds. Rozliczeń Handlowych

Kierownik Zespołu ds. Rozliczeń Handlowych

Media Markt Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
praca stacjonarna
1799 dni temu
Jesteśmy europejskim liderem na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej. Działamy już ponad dwadzieścia lat, pracując w blisko stu lokalizacjach otoczeni tysiącami gadżetów i sprzętów. Są tacy, którzy traktują nas, jako przewodników po świecie technologii — to nasza misja i cel, do którego dążymy

Otwieramy rekrutację
na stanowisko:

Kierownik Zespołu ds. Rozliczeń Handlowych
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować:
  • Koordynowaniem rozliczeń warunków centralnych, lokalnych, europejskich wynikających z podpisanych umów, porozumień
  • Raportowaniem przebiegu rozliczeń do Zarządu
  • Opiniowaniem i zatwierdzaniem zmian w umowach handlowych, modelach rozliczeniowych, protokołach negocjacyjnych
  • Współpracą z dostawcami w zakresie analizy rozliczeń, wyjaśniania różnic oraz tworzenia raportów i zestawień
  • Analizą parametrów zakupowych
  • Udziałem w finansowych zamknięciach miesiąca
  • Współpracą z lokalnym działem księgowości, kontrolingu i centralą w Niemczech w obszarze rozliczeń
  • Współpracą z audytorem
  • Zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania zespołu rozliczeń
Czego się nauczysz?
  • nowej kultury organizacji i metodyki pracy
  • specyfiki działania jednej z największych sieci retail w Polsce
  • pracy w systemie SAP
  • pracy wielozadaniowej
Jakie mamy wymagania?
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczne doświadczenie w obszarze rozliczania warunków handlowych
  • Doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania oraz zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z firmami zewnętrznymi
  • Doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu budżetów oraz dokonywaniu analiz finansowych
  • Praktyczna znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Dodatki:
  • Dofinansowanie do lektoratów
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa/żywieniowa
  • Parking
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dodatki okolicznościowe