Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager Mazowieckie
Kierownik Zespołu Marketingu Centralnego [rekrutacja online]

Kierownik Zespołu Marketingu Centralnego [rekrutacja online]

Adamed Pharma S.A.
mazowieckie, Pieńków (pow. nowodworski)
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1528 dni temu
Kierownik Zespołu Marketingu Centralnego [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Tworzenie strategii wpływającej na budowanie spójnego wizerunku marki Adamed wśród interesariuszy wewnątrz i na zewnątrz organizacji (lekarze, farmaceuci, personel medyczny, pacjenci),
  • Wsparcie dla Zespołu Marketingu Operacyjnego na etapie budowania strategii produktowych zgodnie z cyklem życia produktu, ze szczególnym uwzględnieniem produktów dojrzałych
  • Zapewnienie spójności wszystkich materiałów promocyjnych z założeniami global brandingu (ATL, BTL, digital, etc.),
  • Poszukiwanie i wdrażanie narzędzi marketingowych zapewniających budowanie przewag konkurencyjnych,
  • Udział w wyborze dostawców usług marketingowych (agencji kreatywnych i badawczych, domów mediowych, drukarni, dostawców gadżetów, materiałów POS, etc),
  • Budowanie, wdrażanie i zarządzanie programami społecznymi,
  • Planowanie i realizacja centralnych projektów edukacyjnych dla personelu medycznego,
  • Ścisła współpraca z Kierownikami Produktów z poszczególnych linii promocyjnych w zakresie kreowania i wdrażania projektów
  • Współpraca z Zespołem Filii Zagranicznych na etapie tworzenia i implementacji strategii marketingowych dla wybranych produktów i obszarów terapeutycznych
  • Współpraca z Zespołem Digital Marketingu w zakresie budowania wspólnej strategii i zapewnienia spójności promocji,
  • Tworzenie i zarządzanie budżetem w ramach zaplanowanych aktywności centralnych,
  • Zarządzanie podległym zespołem.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w marketingu operacyjnym w branży farmaceutycznej w pracy z lekami RX i OTC poparte sukcesami,
  • Doświadczenie w promocji/sprzedaży produktów farmaceutycznych przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi marketingowych i technologicznych
  • Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu strategią marketingową dla dojrzałych marek
  • Doskonałe zrozumienie procesów marketingowych (budowanie i wdrażanie strategii, kreowanie produktu, zarządzanie cyklem życia produktu, efektywność działań marketingowych),
  • Doskonała wiedza dotycząca narzędzi i trendów rynkowych w tym zakresie,
  • Doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych,
  • Doświadczenie w zarządzaniu kros-funkcyjnymi zespołami projektowymi,
  • Doświadczenie i umiejętność prowadzenia złożonych projektów,
  • Umiejętność analizy danych, łączenia faktów i wyciągania wniosków,
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe lekarskie, farmaceutyczne, lub pokrewne),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Pro-aktywność, otwartość na współpracę, umiejętność wpływania na innych.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...