Konsultant obsługi klienta w języku polskim
Concentrix
Lublin
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
4 dni temu

 

Konsultant obsługi klienta w języku polskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli komunikujesz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
  • Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
  • Zaangażowania i motywacji do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
Co możemy dać Ci w zamian?
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz

Poznaj

Concentrix

Cocentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób

Podobne oferty