Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
- pomoc Klientom kontaktującym się z Centrum Obsługi Klienta w zakresie obsługi technicznej, formalnej i płatności.
- jesteś osobą komunikatywną i otwartą na nowe wyzwania,
- lubisz rozmawiać z ludźmi (najchętniej przez telefon :) ),
- jesteś gotowy do pracy w dwóch zmianach godzinowych,
- zależy Ci na pracy w swobodnej atmosferze z pozytywnymi ludźmi,
… to nie zastanawiaj się zbyt długo, aplikuj jeszcze dzisiaj!
Jeśli nie masz doświadczenia w tej branży - żaden problem! Nasi specjaliści wszystkiego Cię nauczą oraz dają wsparcie każdego dnia!
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
- świetną atmosferę - dla nas nie ma rzeczy niemożliwych,
- dostęp do systemów wymiany wiedzy i informacji,
- kartę Multisport i dostęp do platformy MyBenefit,
- profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia,
- ścieżki rozwoju.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.