Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Kontroler Finansowy
LOBO HR
Gliwice, Katowice, Rybnik
specjalista (mid)
część etatu
Praca zdalna na czas Covid
66 dni temu
 Lobo HR jest agencją rekrutacyjną, która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Naszym Klientem jest jedna z najnowocześniejszych firm z branży produkcyjnej, lider w dziedzinie poligrafii reklamowej na rynku Visual Communication. Tworzona przez zaangażowanych ludzi z pasją, która poszukuje profesjonalisty w zakresie kontrolingu chcącego współtworzyć nowe wymiary zarządzania finansowego.

Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Gliwice, Katowice, Rybnik
Zakres obowiązków:
  • uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
  • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
  • rozliczanie wyników finansowych na centra kosztów
  • wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji
  • kalkulacja cen sprzedaży i odpowiedzialności za politykę cenową
  • analiza dochodowości produktów i linii produkcyjnych
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
  • wyliczanie wskaźników finansowych i operacyjnych (monitorujących produkcję, procesy itp.) i analiza odchyleń
  • odpowiedzialność za poprawność danych w systemie ERP
  • kalkulacja wyniku biznesowego
  • przygotowywanie prognoz i analiz finansowych
  • sporządzanie raportów finansowych i zarządczych
  • wdrożenie i rozwój oprogramowania Power BI (key user Microsoft Navision)
  • wyliczenia rezerw i odpisów aktualizacyjnych, rozliczanie produkcji w toku
  • udział w regularnych inwentaryzacjach magazynowych

 

Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjno-handlowej
  • doświadczenie w tworzeniu budżetów, rachunku zysków i strat, analiz rentowności
  • biegła umiejętność posługiwania się arkuszami kalkulacyjnymi (tabele przestawne, formuły analizy warunkowej, wizualizacja danych) oraz dużymi bazami danych
  • doświadczenie w pracy na systemach ERP
  • zdolności analitycznego myślenia i logicznego wyciągania wniosków z danych,
  • znajomość metodyki wyliczania wskaźników ekonomicznych, operacyjnych i kontrolnych różnych zakresów działania biznesu,
  • znajomość narzędzi do raportowania (mile widziane Power BI)
  • umiejętność kaskadowania wskaźników
  • samodzielność w działaniu
  • gotowość do analizowania danych u źródła (hala produkcyjna, dział sprzedaży)
  • otwartość na zmiany, umiejętność szybkiego uczenia się
  • bardzo dobra znajomość Excela oraz narzędzi informatycznych do analiz i raportowania
  • mile widziana znajomość Microsoft Navision
  • umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:


Pracę w firmie z wartościami, w której:

  • pomożesz w tworzeniu firmy z ambicją bycia liderem w swojej dziedzinie
  • będziesz miał okazję pracować z wysoce zmotywowanymi i najlepszymi ludźmi w branży oraz wizjonerskim zespołem zarządzającym
  • będziesz pracować w przyjaznym środowisku rodzinnej firmy z opisanymi procesami i płaską strukturą, która jest liderem transformacji lean w swojej branży, bez silosów funkcjonalnych, skoncentrowanej na kliencie
  • otrzymasz stabilne zatrudnienie a także atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

LOBO HR

Lobo HR - międzynarodowa agencja doradztwa personalnego.

Podobne oferty