Ogłoszenie numer: 897341, z dnia 2015-11-30
Klient portalu Praca.pl
Koordynator Call Center
Miejsce pracy: wielkopolskie
Opis stanowiska
- zarządzanie grupą ds. obsługi
- dbanie o jakość pracy swojej grupy
- dbałość o realizowanie standardów obsługi klienta
- odpowiedzialność za realizację KPI grupy oraz sporządzanie raportów
- rozwój podległych pracowników poprzez regularne spotkania i udzielanie informacji zwrotnej
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
- komunikatywność i wiara w sukces
- szeroko rozwinięte umiejętności liderskie oraz umiejętność motywowania zespół do działania
- zdolność pracy pod presją czasu i wyników
- inicjatywa i nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- umiejętności analityczne
Oferujemy
- umowa o pracę na pełen etat
- pakiet świadczeń, m. in. Multisport i opieka medyczna
- świetną atmosferę w pracy opartą na pozytywnych relacjach z kolegami i przełożonymi
- pakiet niezbędnych szkoleń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.