
Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Koordynator ds. Inwentaryzacji
Miejsce pracy: Trójmiasto
Nr Ref.: KIN/04/2014
Nr Ref.: KIN/04/2014
Zadania:
Twoje obowiązki to m.in:
- szkolenie i delegowanie zadań pracownikom inwentaryzacji;
- kontrola pracy osób liczących;
- koordynowanie usługi inwentaryzacji w różnych sieciach handlowych;
- raportowanie;
- dbanie o najwyższa jakość świadczonych usług.
Wymagania:
Cechy, które powinien posiadać idealny Kandydat:
- dyspozycyjność do pracy w nienormowanym czasie w zależności od zleceń (również w godzinach nocnych);
- gotowość do częstych podróży służbowych;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- czynne prawo jazdy kat. B – warunek konieczny;
- mile widziane doświadczenie przy inwentaryzacjach w magazynach oraz w supermarketach;
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi.
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowa o pracę;
- zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta;
- podstawowe narzędzia pracy tj. samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop;
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa oraz system premiowy.