Dołącz do nas
Lokalizacja: Warszawa Białołęka
województwo: mazowieckie
Nr Ref.: NIE/30/1607/4
- lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
- uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
- jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- lubisz działać zespołowo;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
- skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
- masz doświadczenie w pracy z klientami i przepływem gotówki.
- profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym;
- zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas;
- bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów;
- sprawny przebieg procesu reklamacji;
- koordynację bieżącego funkcjonowania działu.
- stałe zatrudnienie (umowa o pracę) i terminowe wynagrodzenia;
- udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników sklepu;
- profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia;
- możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów;
- realny wpływ na układanie grafiku;
- dobrą atmosferę;
- świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta benefit, ubezpieczenie na życie, świadczenia z Funduszu Socjalnego).
Koordynator ds. Relacji z Klientem w Leroy Merlin to człowiek, który dba o sprawną pracę zespołu Kasjerów i Doradców ds. Serwisu i Usług.
Szukamy właśnie Ciebie!
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
