DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
-
Wykształcenie minimum średnie
-
Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
-
Prawo jazdy kat. „B”
-
Łatwość nawiązywania kontaktów
-
Dyspozycyjność
-
Znajomość pakietu biurowego MS Office
-
Skrupulatność, dokładność, rzetelność
-
Umowa o pracę tymczasową
-
Samodzielne stanowisko
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Komfortowe warunki pracy
-
Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłka korespondencji
-
Prowadzenie innej dokumentacji zgodnie ze szczegółowym zakresem zadań
-
Pełna organizacja pracy biura
-
Wykonywanie zleconych prac biurowych
-
Nadzór i dbałość o zaopatrzenie w materiały biurowe
Poznaj
DEKRA Praca Sp. z o.o.
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która obecnie działa w ponad 20 krajach, zatrudniając łącznie ponad 17.000 pracowników. DEKRA Praca Sp. z o.o należy do Dekra Arbeit GmbH z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z liderów na międzynarodowym rynku HR posiadając 112 oddziałów działających na terenie Europy.