Miejsce pracy: Trójmiasto i Mirowo, gmina Skarszew, powiat starogardzki
Współpraca w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa
- Wdrażanie nowych projektów zmierzających do zwiększenia zdolności produkcyjnych lub optymalizacji kosztów na Zakładach;
- Koordynacja zadań między działami w zakresie wdrażanych projektów;
- Współtworzenie długoterminowych planów inwestycyjnych pod kątem rozwoju produkcji;
- Opracowywanie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną wdrażanych projektów;
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych.
- Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki techniczne (górnictwo, geologia, geodezja);
- Bardzo dobra znajomości programów pakietu MS Office (w szczególności MS Excel oraz MS Power Point);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale technicznym, utrzymaniu ruchu i/lub planowaniu produkcji w zakładzie produkcyjnym/górniczym;
- Mile widziane doświadczenie związane z zarządzeniem projektami;
- Mile widziana znajomość programu AutoCAD;
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia;
- Samodzielność, inicjatywa i pro aktywność w działaniu;
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania wyzwań;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, bony świąteczne, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki etc.;
- Programy szkoleniowe dla pracowników w formie stacjonarnej i online;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Szansę rozwoju kariery w organizacji i międzynarodowych strukturach CEMEX.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania