Najnowsze oferty pracy

  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Support Specialist with English and Polish

    MAJOREL POLSKA   Poznań    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    9 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    9 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Key Account Manager

    EAP24   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    10 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu Klienta

Siedziba Schenker Sp. z o.o.:
wielkopolskie, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
praca stacjonarna
2013 dni temu
Koordynator Projektu Klienta
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Do Twoich obowiązków będzie należało między innymi:
  • profesjonalna i proaktywna obsługa Klienta (mailowa i telefoniczna) w zakresie prowadzonych spraw, w tym udzielanie kompletnych i rzetelnych informacji zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie,
  • informowanie Klienta o występowaniu nieprawidłowości w realizacji usług oraz proaktywne wsparcie w zakresie rozwiązania problemu,
  • prowadzenie tygodniowych rozliczeń ( fakturowanie) z klientem oraz partnerami,
  • inicjowanie i wdrażanie działań podnoszących satysfakcję Klienta oraz budowanie partnerskich relacji z Klientami,
  • przygotowywanie raportów i bieżących zestawień na potrzeby Klientów i Partnerów,
  • prowadzenie telekonferencji w języku angielskim.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku logistycznym,
  • doświadczenie zawodowe w branży logistycznej, w tym w obsłudze Klienta,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
  • mocna orientacja na potrzeby klienta,
  • umiejętności komunikacyjne,
  • otwartość do rozmów i wspólne rozwiązywanie problemów,
  • analiza i umiejętność oceny problemów poprzez zbieranie odpowiednich informacji celem ustalenia ich przyczyn źródłowych
  • odporność na stres,
  • umiejętność dostosowywania się do różnych sytuacji,
  • wielozadaniowość,
  • umiejętność ustalania priorytetów,
  • dobre zarządzanie czasem.
Oferujemy:
  • kompleksowy program wprowadzający do firmy,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej globalnym liderem w branży TSL,
  • możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach i wymianę doświadczeń,
  • przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Support Specialist with English and Polish

    MAJOREL POLSKA   Poznań    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    9 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    9 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Key Account Manager

    EAP24   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    10 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...