pkt.pl Marketing Zintegrowany sp. z o.o., Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™, poszukuje kandydatów na stanowisko:
-
Zarządzanie 10-osobowym zespołem konsultantów w celu realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi KPI oraz w zgodzie z przyjętymi standardami jakości obsługi.
-
Motywowanie zespołu do pracy zgodnej z wyznaczonymi standardami.
-
Kontrola wyników pracy zespołu w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi klienta, ocena prowadzonych rozmów, identyfikowanie obszarów wymagających doskonalenia.
-
Stałe podnoszenie wiedzy zespołu w obszarze obsługi klienta, opracowywanie standardów i procedur.
-
Przygotowywanie analiz i raportów w celu oceny efektywności pracy zespołu.
-
Realizowanie celów ilościowych i jakościowych.
-
Osobowość lidera.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Umiejętność nawiązywania i budowania z Klientem relacji na bazie kontaktu telefonicznego.
-
Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (Call Center, DOK lub Działu Reklamacji dowolnej branży).
Oferujemy: ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; zawodowe wyzwania i możliwość rozwoju.