Ogłoszenie numer: 42376, z dnia 2008-04-14
Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA
Centrum Personalizacji Dokumentów realizuje zadania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie wydawania dowodu osobistego nowego wzoru (karty identyfikacyjnej) oraz książeczki paszportowej nowego wzoru przy pomocy komputerowych technik personalizacji.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Poszukujemy osób na stanowisko:
KOORDYNATOR
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
- koordynacja pracy Wydziału Wdrożeń i Rozwoju,
- zarządzanie projektami wdrożeniowymi,
- przygotowywanie spotkań z kontrahentami zagranicznymi,
- obsługa kontaktów z dostawcami i kontrahentami zagranicznymi.
Wymagania
- wykształcenie wyższe z zakresu informatyki,
- minimum 5 lat doświadczenia w branży IT,
- konieczna bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie (potwierdzona certyfikatami),
- wiedza praktyczna z zakresu zarządzania projektami, budowy rozproszonych systemów informatycznych,
- doświadczenie w modelowaniu procesów i projektowaniu aplikacji,
- znajomość architektur: klient-serwer, OSI (dodatkowy atut znajomość PKCS# 11),
- umiejętność szybkiego uczenia się, efektywnego organizowania własnej pracy,
- umiejętność realizacji wielu różnych zadań jednocześnie także w sytuacjach kryzysowych,
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
- kreatywność, dokładność, sumienność, pracowitość, zaangażowanie.
Oferujemy
- pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającym się zespole,
- możliwość zdobycia nowych doświadczeń i umiejętności,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.