specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...
Opis stanowiska: Przygotowanie wycen skierowanych do ofertowania; Obsługa oprogramowania do opracowania kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej oraz sposobu wykonywania robót wynikających z dokumentacji; Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót; Określenie budżetu...
Zadania: tworzenie raportów i analiz; uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy; analizowanie...
Miejsce pracy: Poznań Twój zakres obowiązków: przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów (dotyczy inwestycji na terenie Niemiec), analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, zbieranie i...
Miejsce pracy: Warszawa Do Twoich obowiązków należeć będą: analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów, zbieranie i weryfikacja ofert od...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 9 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Posługiwanie się dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi w celu ustalenia rodzaju i zakresu rzeczowego robót budowlanych; Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; Analiza dokumentacji...
Obowiązki: Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Posługiwanie się dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi w celu ustalenia rodzaju i zakresu rzeczowego robót budowlanych; Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; Analiza dokumentacji...
Zadania na stanowisku: Analiza dokumentacji projektowej pod względem kompletności; Wprowadzanie optymalizacji techniczno-ekonomicznych i proponowanie rozwiązań zamiennych; Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i aktywne...
Poszukujemy odpowiedzialnej oraz sumiennej osoby do sporządzania kosztorysów na prace remontowo budowlane. Praca polega na analizowaniu planów oraz specyfikacji projektu dostarczonych przez klienta w języku angielskim.
Wymagania
Wymagane cechy kandydata:
Dobre nastawienie
Odpowiedzialność
Terminowość
Sumienność
Komunikatywność
Wymagane umiejętności:
Umiejętność czytania rysunków technicznych
Znajomość języka angielskiego
Znajomość Microsoft Office (Excel, Word)
Umiejętność logicznego myślenia
Umiejętność rozwiązywania problemów
Zdolność przestrzennego myślenia
Oferujemy
Elastyczne godziny pracy
Praca z domu przy pomocy komputera
Długoterminową współpracę
Możliwości rozwoju
Wynagrodzenie brutto:
3500zl – 4000zl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...
Opis stanowiska: Przygotowanie wycen skierowanych do ofertowania; Obsługa oprogramowania do opracowania kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej oraz sposobu wykonywania robót wynikających z dokumentacji; Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót; Określenie budżetu...
Zadania: tworzenie raportów i analiz; uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy; analizowanie...
Miejsce pracy: Poznań Twój zakres obowiązków: przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów (dotyczy inwestycji na terenie Niemiec), analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, zbieranie i...
Miejsce pracy: Warszawa Do Twoich obowiązków należeć będą: analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów, zbieranie i weryfikacja ofert od...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 9 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Posługiwanie się dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi w celu ustalenia rodzaju i zakresu rzeczowego robót budowlanych; Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; Analiza dokumentacji...
Obowiązki: Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Posługiwanie się dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi w celu ustalenia rodzaju i zakresu rzeczowego robót budowlanych; Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; Analiza dokumentacji...
Zadania na stanowisku: Analiza dokumentacji projektowej pod względem kompletności; Wprowadzanie optymalizacji techniczno-ekonomicznych i proponowanie rozwiązań zamiennych; Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i aktywne...