specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, gotowość do pracy w terenie.
Opis stanowiska: Przygotowanie wycen skierowanych do ofertowania; Obsługa oprogramowania do opracowania kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej oraz sposobu wykonywania robót wynikających z dokumentacji; Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót; Określenie budżetu...
specjalista mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Obowiązki: Posługiwanie się dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi w celu ustalenia rodzaju i zakresu rzeczowego robót budowlanych; Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; Analiza dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: sporządzanie kompleksowych wycen robót drogowych w oparciu o dokumentację projektową, weryfikacja dokumentacji zamówienia pod względem technicznym, samodzielne wykonanie przedmiarów na podstawie dokumentacji projektowej, pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców wraz...
Zadania: tworzenie raportów i analiz; uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy; analizowanie...
Zakres obowiązków Opracowywanie wycen robót, Analizowanie i zgłaszanie możliwych rozwiązań zastępczych, Bieżący kontakt z podwykonawcami i dostawcami materiałów (wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności), Negocjowanie cen materiałów i...
Kosztorysant (z doświadczeniem w wycenach na rynku niemieckim)
Kosztorysant (z doświadczeniem w wycenach na rynku niemieckim)
Budimex SA
pomorskie
praca stacjonarna
1054 dni temu
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:
Kosztorysant (z doświadczeniem w wycenach na rynku niemieckim)
miejsce pracy: pomorskie
U nas znajdziesz:
System premiowy
Sekcje sportowe
Dzień wolny w urodziny
Ubezpieczenie na życie
Prywatną opiekę medyczną
Wymiany międzynarodowe
Ciekawy program szkoleń
Dobrą atmosferę w pracy
Miejsce pracy: Poznań - zapewniamy zakwaterowanie w delegacji
Do Twoich zadań należeć będzie:
przygotowywanie wycen
sporządzanie przedmiarów robót,
kalkulacja kosztów i cen jednostkowych,
przygotowywanie zapytań ofertowych,
analizowanie ofert Podwykonawców i Dostawców.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego budowlanego w obszarze drogowym lub mostowym
min. 3 lata doświadczenia w pracy na kontrakcie infrastrukturalnym,
doświadczenie w obszarze wycen na rynku niemieckim,
znajomość programów ARIBA, GEAB,
gotowości do wyjazdu za granicę.
Jesteśmy liderem wśród pracodawców w branży budowlanej - organizacją z wieloletnim
doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Działamy na rynku w Polsce nieprzerwanie
od 1968 roku. Zatrudniamy ponad 7000 pracowników, realizując ponad 300 kontraktów
w ciągu roku. Cenimy sobie profesjonalizm, pasję tworzenia oraz partnerskie relacje.
Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje
w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego
i infrastrukturalnego.
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, gotowość do pracy w terenie.
Opis stanowiska: Przygotowanie wycen skierowanych do ofertowania; Obsługa oprogramowania do opracowania kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej oraz sposobu wykonywania robót wynikających z dokumentacji; Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót; Określenie budżetu...
specjalista mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Obowiązki: Posługiwanie się dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi w celu ustalenia rodzaju i zakresu rzeczowego robót budowlanych; Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; Analiza dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: sporządzanie kompleksowych wycen robót drogowych w oparciu o dokumentację projektową, weryfikacja dokumentacji zamówienia pod względem technicznym, samodzielne wykonanie przedmiarów na podstawie dokumentacji projektowej, pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców wraz...
Zadania: tworzenie raportów i analiz; uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy; analizowanie...
Zakres obowiązków Opracowywanie wycen robót, Analizowanie i zgłaszanie możliwych rozwiązań zastępczych, Bieżący kontakt z podwykonawcami i dostawcami materiałów (wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności), Negocjowanie cen materiałów i...