InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją
Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na
terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji
Zatrudnienia pod nr 3372.
Nr Ref.: KS1/KOSZ/02
- księgowanie wydatków polskich podwykonawców poniesionych za pomocą kart kredytowych, prepaidowych i zaliczek, księgowanie faktur VAT
- rozliczenie i potwierdzenie sald dotyczących kart kredytowych, kart pre-paidowych i zaliczek dla podwykonawców
- usługi dotyczące Eurokart – zamawianie, anulowanie kart i inne
- przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedażowych
- min.2 lata doświadczenia w pracy w księgowości
- wykształcenie kierunkowe
- komunikatywna znajomość j.angielskiego
- bardzo dobra znajomość przepisów o VAT i CIT
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- umowę o prace tymczasową podpisywaną z Agencją InterKadra
- stałe miesięczne wynagrodzenie
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju i stałej współpracy
- prace w międzynarodowym zespole
- w dłuższej perspektywie czasu możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta