Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należydo międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50lokalizacjach na terenie kraju. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudniania nr 364.
Dla naszego Klienta – amerykańskiej firmy, giganta na globalnym rynku, do nowego SharedServices Center na terenie Wrocławia – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Księgowy AR ds. płatności gotówkowych (RTR)
Miejsce pracy: małopolskie/ Wrocław
Nr Ref.: CA/W/01.16
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- Udział w procesie otrzymywania płatności gotówkowych, praca na rachunkach klientów, rejestrowanie i deponowania środków pieniężnych na rachunek bankowy
- Badanie i rozwiązywanie rozbieżności płatności, płatności niewłaściwych lub braku płatności i określanie właściwych zastosowań
- Badanie nierozliczonych sald kredytowych i przygotowywanie wniosków refundacji
- Współpraca z pozostałymi działami księgowości i innymi działami wewnętrznymi w celu zapewnienia, że wszystkie konta są odpowiednio serwisowane
- Wsparcie w okresie zamknięcia miesiąca
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – najchętniej w dziedzinie rachunkowości, finansów lub ekonomii
- Doświadczenie w obszarze księgowania procesów w AR oraz cash application
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość przepisów polskich, zrozumienie US GAAP będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP lub innym ERP bardzo mile widziane
- Doświadczenie w strukturach Shared Services Center wskazane
- Umiejętność analizy, wyjaśniania i wyciągania wniosków logicznych z operacyjnych i finansowych danych biznesowych
- Umiejętność ustalania priorytetów i obsługi wielu zadań
- Wysoki standard umiejętności interpersonalnych
Oferta:
- Wielonarodowe, dynamiczne środowisko pracy
- Zatrudnienie w firmie będącej globalnym liderem na rynku
- Stabilne warunki współpracy w oparciu o umowę o pracę
- Wsparcie w przypadku relokacji do Wrocławia
- Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, zawierające świadczenia dodatkowe (szkolenia zawodowe, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i pakiet emerytalny, karta Multisport itp.)
- Rozwój osobisty i współpracujący styl zarządzania.