Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie doręczania przesyłek,
- dbałość o bezpieczeństwo przesyłek,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
-
wykształcenia zawodowego (mile widziane średnie),
-
znajomości standardów obsługi klienta,
-
wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
-
komunikatywności, odpowiedzialności, sumienności, samodzielności,
-
umiejętności organizacji pracy własnej, sprawności fizycznej.
-
umowę o pracę na umowę o pracę na 0,75 etatu na okres próbny (wakat),
-
wynagrodzenie akordowe (uzależnione od ilości doręczonych przesyłek),
-
samochód własności Poczty lub własny ze zwrotem za przejechane kilometry,
-
świadczenia z funduszu socjalnego,
-
możliwość rozwoju zawodowego.
-
prawo jazdy kat B,
-
mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym