Manager ds. Klientów Korporacyjnych 

PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych

Małopolskie

5 dni temu

ProfiLingua – największa szkoła językowa w Polsce szuka wyjątkowych ludzi na stanowisko:
Manager ds. Klientów Korporacyjnych 
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Miejsce pracy: małopolskie, śląskie, dolnośląskie, podkarpackie

 

Chcesz pracować w firmie, w której doceniamy tych, co potrafią marzyć i dążyć do realizacji marzeń? Brać udział w rozwijaniu nowoczesnej edukacji w największej szkole językowej w Polsce? Być częścią zgranego Teamu, w którym pracują ludzie nastawieni na własny rozwój i chętni do wdrażania własnych pomysłów?

Jeśli tak, dołącz do zespołu ProfiLingua i zrób wyjątkowy krok dla swojej kariery.


Co mamy dla Ciebie na początku?
  • Rozwój i szkolenia - dołączysz do projektu ProudToBeProfi, czyli grupy ludzi, którzy najlepiej rozumieją edukację. Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia
  • Wsparcie – na każdym etapie Twojej pracy możesz konsultować swoje pomysły lub rozwiać wątpliwości
  • Pracę z najlepszymi – dokładamy najwyższych starań, by pracować z najlepszymi i dbać o ich rozwój, Twój szef będzie dla Ciebie wzorem, ale i partnerem do rozmowy, który od Ciebie zapewne też się sporo nauczy
  • Motywujące wynagrodzenie – oparte o składniki podstawowe i premiowe, zależne od Twojej skuteczności i Twoich możliwości
Jakie zadania dla Ciebie przygotowaliśmy?
  • Pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych
  • Udział w przetargach i poszukiwanie nowych możliwości pozyskiwania klientów
  • Ścisła współpraca z działem metodycznym
Będzie nam się dobrze współpracowało, jeśli:
  • Lubisz aktywną sprzedaż i masz min 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu dużych firm/korporacji z sektora B2B
  • Nie boisz się motywować swoich klientów do działania
  • Jesteś komunikatywny i lubisz rozmawiać z ludźmi
  • Jesteś odpowiedzialny
  • Potrafisz dobrze dobierać priorytety
  • Lubisz się uczyć i robisz to szybko
  • Lubisz automatyzować swoją pracę
  • Jesteś otwarty na zmiany i często zmieniające się potrzeby rynku
  • Jesteś uprzejmy dla współpracowników – to dla nas ważne
Co na dodatek?
  • Pakiet medyczny w Medicover
  • Samochód służbowy
  • Dofinansowanie do kursów językowych dla Ciebie i Twojej rodziny 50%
  • Zniżki na książki w Wydawnictwie WSiP, którego jesteśmy częścią
  • Dostęp do materiałów szkoleniowych udostępnianych na dedykowanej platformie
Jeśli chcesz nas lepiej poznać, wpadnij na naszą stronę internetową: https://www.profi-lingua.pl/
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
 
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
 
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach, w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych - jest WSiP S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96.
Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@wsip.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych