Manager ds. Sprzedaży i Budowania Satysfakcji Klienta

Media Markt Polska Sp. z o.o.

Katowice ul. Alpejska 6

24 dni temu

Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Jest to jedna z największych i najlepszych firm RTV i AGD w Polsce. Dzięki pracy tutaj mam olbrzymi wachlarz możliwości, od sprawdzania najnowszego sprzętu - po rozwój moich kompetencji managerskich. Chcesz podobnie?

Otwieramy rekrutację
na stanowisko:

Manager ds. Sprzedaży i Budowania Satysfakcji Klienta
Miejsce pracy:
Katowice ul. Alpejska 6
Czym będziesz się zajmować:
  • Bezpośrednią obsługą klientów związaną z rozwiązywaniem trudnych, nietypowych spraw klienckich
  • Realizacją wzrostu sprzedaży produktów i usług oraz osiąganej marży
  • Animowaniem działań w sklepie w obszarze satysfakcji klientów 
  • Bieżącą analizą KPI oraz definiowaniem działań mających na celu poprawę wyników
  • Pracą ze wszystkimi pracownikami sklepu nad poprawą doświadczeń klientów
Czego się nauczysz?
  • Szybkiej reakcji na potrzeby Klienta
  • Identyfikacji obszarów do poprawy w zakresie obsługi Klienta 
  • Określania potrzeb szkoleniowych a także prowadzenia szkoleń z customer experience dla pracowników
Jakie mamy wymagania?
  • Pasja i energia do pracy z ludźmi
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym
  • Wysoko rozwinięta orientacja klienta
  • Umiejętność delegowania zadań oraz motywowania pracowników
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
Dodatki:
  • Premia za wyniki
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa/żywieniowa
  • Testowanie gadżetów
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dodatki okolicznościowe

Poznaj

Media Markt Polska Sp. z o.o.

W Europie jesteśmy niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w branży elektroniki użytkowej. W naszych marketach w 15 krajach zatrudniamy ponad 30 000 pracowników i osiągany przez nas obrót sprzedaży netto liczy się w miliardach euro. Od ponad dziewięciu lat odnosimy sukcesy także na rynku polskim. Do naszej CENTRALI w Warszawie poszukujemy zdolnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży 
Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów ...
Praca Kierownik ds. Sprzedaży