Grupa VAN to zbiór podmiotów (m.in. Podlasie S.A., VAN cargo S.A.) specjalizujących się w branży TSL. Zatrudniamy obecnie ponad 700 pracowników w 40 oddziałach w Europie, z czego 35 na terenie Polski. Działamy w oparciu o własny, przyjazny system funkcjonowania tak, aby zapewnić pracownikom rozwój, satysfakcję i dobrą atmosferę. Jesteśmy otwarci na osoby, które potrafią działać szybko, pracować w zespole i chętnie podejmują nowe wyzwania.
- planowanie i organizacja transportu
- optymalizacja kosztów transportowych
- nawiązywanie i utrzymywaniu relacji z klientami i przewoźnikami
- organizacja pracy zespołu
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- atrakcyjne warunki finansowe
- pakiet wyjątkowych benefitów m.in nielimitowany urlop - brzmi ciekawie? :)
- autonomię, samodzielność w podejmowaniu decyzji
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach organizacji o europejskim zasięgu
- wsparcie ze strony innych działów firmy (księgowych, prawników, IT)
- otwartość na nowe projekty, pomysły usprawnień procesów i Twoją inwencję
- pracę w firmie, która łączy stabilną pozycję na rynku i trzydziestoletnie doświadczenie w branży z innowacyjną technologią i współczesnym spojrzeniem na potrzeby pracowników
-
znajomości rynku klientów i przewoźników
-
doświadczenia w działaniach handlowych
-
zaangażowania, samodzielności i przedsiębiorczości
-
doświadczenia lub predyspozycji do zarządzania zespołem
-
wyższego wykształcenia (niekoniecznie kierunkowego)
-
znajomości języka angielskiego (min. B2) atutem będzie znajomość innych j. obcych