W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Głównym zadaniem Specjalisty ds. komunikacji zintegrowanej oraz PR będzie wzmacnianie świadomości marki poprzez generowanie wartościowych treści również eksperckich, które przyczynią się w dalszej perspektywie do przekształcenia leadów w zaangażowanych partnerów biznesowych. Elementem profilu kandydata jest znajomość trendów marketingowych.
Informacje o kliencie
Nasz klient znajduje się w światowej czołówce firm branży kablowej, jest wiodącym europejskim producentem kabli i przewodów o znaczącym potencjale rozwojowym, ze stuprocentowym polskim kapitałem. Produkty wytwarzane w naszych zakładach znajdują swoich odbiorców w ponad 80 krajach. W swoim asortymencie posiadamy ok. 25 tys. typów kabli i przewodów.
Opis stanowiska
- Tworzenie oraz zarządzanie firmowymi profilami społecznościowymi
- Generowanie wartościowych treści odpowiednich do specyfiki branżowej firmy poprzez m.in. narzędzia Public Relations kreujące wizerunek marki
- Opracowanie założeń do planu zintegrowanej komunikacji marketingowej, w tym opracowanie harmonogramu działań komunikacyjnych oraz realizacja etapów
- Aktualizacja oraz redakcja bieżącego contentu, w tym optymalizacja treści
- Podtrzymywanie aktywnego zaangażowania firmy w stowarzyszeniach branżowych, w tym kreacyjne podejście do wykorzystywania podejmowanych przez nich działań
- Kreowanie narzędzi wzmacniających wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie również poprzez narzędzia komunikacji wewnętrznej
- Tworzenie oraz zarządzanie akcjami promocyjnymi w kanale online i offline
- Budowa i zarządzanie bazą mediów branżowych w kontekście budowy marki eksperckiej
- Poszukiwanie nowych rozwiązań i kanałów marketingowych mogących wesprzeć osiąganie celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy
- Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby działu
- Nadzór nad realizacją i budżetem działań komunikacyjnych
- Współpraca z wybranymi firmami zewnętrznymi
Profil kandydata
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum rok doświadczenia pracy z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych
- Doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji projektów z obszaru koordynowania akcji marketingowych
- Twórcze/kreatywne podejście do projektów komunikacyjnych
- Zmysł estetyczny - preferowane koncepcyjne podejście do pracy
- Dobry warsztat pisarski - swoboda w przygotowywaniu ciekawych treści
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz profili firmowych kont społecznościowych
- Umiejętności organizacyjne
- Odporność na stres, umiejętność pracy w wieloprojektowym środowisku
- Język angielski wymagany na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie
Oferujemy
- Praca w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowym
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wsparcie wydziału we wdrożeniu i doskonaleniu zawodowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne)
- Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, kart sportowych, platformy szkoleń językowych)
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.