Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager) Opolskie
Menadżer ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji i Chemii Budowlanej

Menadżer ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji i Chemii Budowlanej

CEMEX Polska Sp. z o.o.
opolskie
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
630 dni temu
Menadżer ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji i Chemii Budowlanej


Biuro operacyjne: Warszawa lub inna ustalona filia Pracodawcy.

Obszar działania: projekty realizowane w całej Polsce

Główne zadania
  • Rozwój kanałów promocji i dystrybucji produktów oferowanych w obsługiwanym
    Segmencie Dystrybucji i zarządzanie operacyjne jedną ze Spółek Dystrybucyjnych grupy CEMEX,
  • Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój sprzedaży chemii budowlanej CEMEX Polska, w tym: udział w tworzeniu systemu kształtowania cen, nadzorowanie procesów operacyjnych, udział w spotkaniach z dostawcami i negocjacjach warunków współpracy,
  • Prowadzenie analiz popytu oraz preferencji klientów w różnych kanałach sprzedaży również w kanale nowoczesnym DIY,
  • Udział w projektach rozwojowych firmy w obszarze linii produktowej cementu i chemii budowlanej w środowisku międzynarodowym,
  • Aktywne podejmowanie działań mających na celu rozwoju sprzedaży produktów oferowanych w Tradingu.
  • Wypracowanie i utrzymanie odpowiednich standardów współpracy i zarządzanie relacjami
    zewnętrznymi i wewnętrznymi w podległych obszarach.
Wymagania formalne
  • Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą chemii budowlanej lub pokrewnej działalności,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B,
  • Wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne lub budowlane będzie dodatkowym atutem),
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. rok),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze i sprzedaży do sieci nowoczesnej,
  • Znajomość branży i rynku materiałów budowlanych,
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Mobilność i dyspozycyjność.
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • Orientacja na klienta zewnętrznego i wewnętrznego i umiejętności budowania długofalowych relacji,
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność zarządzania zespołem w strukturze rozproszonej.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o globalnym zasięgu- forma współpracy umowa o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i system premiowy,
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (m. in. pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej Rodziny, karta rekreacyjno-sportowa, nagrody za osiągnięcia, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej i wiele innych),
  • Samochód służbowy z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych,
  • Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych,
  • Szansę rozwoju kariery w strukturach CEMEX.


 

Poznaj

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać CEMEX?

CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.

Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.

Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany, kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.

W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.

Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.

Proces rekrutacji w CEMEX

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie ze specjalistą HR
Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
Krok Złożenie oferty zatrudniania

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....