Menedżer Zespołu

Aviva Sp. z o.o.

Stalowa Wola

332 dni temu

Aviva jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeniowo - finansowym. Zaufały nam 34 miliony Klientów w krajach Europy, Azji i w Kanadzie. Zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo, ubezpieczając ich życie, zdrowie i majątek oraz dbamy o ich przyszłość oferując plany oszczędnościowe, inwestycyjne i emerytalne.
Menedżer Zespołu
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Główne obowiązki:
  • rekrutacja przedstawicieli handlowych
  • szkolenie, wdrażanie przedstawicieli do pracy
  • zarządzanie zespołem przedstawicieli
  • realizacja planów sprzedażowych przedstawicieli i całego zespołu
Jakich osób szukamy?
  • ambitnych i aktywnych
  • posiadających nieprzeciętne aspiracje dochodowe i zawodowe
  • chcących rozwijać się w obszarze sprzedaży i zarządzania
  • nastawionych na realizację założonych celów
  • potrafiących zbudować długofalowe relacje z ludźmi
  • z wykształceniem min. średnim.
Oferujemy:
  • szkolenia z zakresu sprzedaży i zarządzania, a także osobiste wsparcie mentora i coach'a
  • motywacyjny system wynagrodzeń w tym roczny kontrakt pozwalający na rozwój zespołu
  • jasną ścieżkę kariery i rozwoju
  • uczestnictwo w prestiżowych konferencjach oraz seminariach
  • atrakcyjny system benefitów dla pracowników (m.in. premie sprzedażowe i rekrutacyjne)

Poznaj

Aviva Sp. z o.o.

Jak do nas dołączyć?

Zależy nam, by do naszej firmy trafiali najlepsi, dlatego opracowaliśmy proces rekrutacji, który pozwala nam dobrze poznać kandydata i jego predyspozycje zawodowe, Jednocześnie kandydat ma możliwość poznania naszej firmy oraz sprawdzenia, na ile proponowana przez Avivę wizja kariery mu odpowiada. Kluczową rolę w procesie rekrutacji pełni Menadżer zespołu, do którego w przyszłości dołączy nowy Agent.

Proces rekrutacji

Krok Analiza CV
KrokPierwsze spotkanie rekrutacyjne
KrokTesty predyspozycji
KrokDrugie spotkanie rekrutacyjne
KrokSpotkanie z Dyrektorem oddziału
KrokPodpisanie umowy szkoleniowej
Poznaj stanowisko: Kierownik Zespołu 
Kierownik Zespołu (Team Leader) jest to przywódca grupy liczącej od 5 do 10 osób, tzw. menedżer. Kierownik Zespołu odpowiada za osiągnięcia całego zespołu, czyli integruje pracowników, oceniania ich prace, motywuje oraz dostosowuje zadania do możliwości pracowników. Poza tym, dba o wysokie standardy wykonywanej pracy, prowadzi szkolenia wewnętrzne oraz wdraża nowych pracowników, a także przygotowuje ...
Praca Kierownik Zespołu