InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
- Wykładanie towaru na półki sklepowe
-
Dbanie o pozytywny wizerunek ekspozycji towarów poprzez zapewnienie stałej dostępności danego produktu, kontrolę stanutowarów na półce sklepowej, ekspozycji w lodówkach oraz na magazynie,
-
Kontrola ważności przydatności produktów do spożycia.
-
Układanieproduktów zgodnie z zasadą FEFO
-
zadbanie o czystość stoiska sprzedażowego
-
wykonywanie inwentaryzacji towaru
-
raportowanie wyników poprzez system mobilnego raportowania
- aktualna książeczka sanepidowska i/lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia
- komunikatywność,
- silna motywacja do pracy i zaangażowanie
- doświadczenie w pracy merchandisera będzie dodatkowym atutem
- stałe zlecenia merchandisingowe
-
atrakcyjne wynagrodzenia
-
pracę dla firmy o uznanej marce
-
odpowiednie narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o załączenie CV. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się telefonicznie.
W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu (12)290-44-55. Telefon czynny w godzinach 9-16 od poniedziałku do piątku.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”