INTITEK, francuska spółka dynamicznie rozwijająca się od 2007 r., zatrudniająca blisko 500 pracowników, wspierana przez prężnych akcjonariuszy, jest firmą oferującą usługi outsourcingowe, konsultingowe oraz projektowe w zakresie kompetencji IT, inżynierii mechanicznej, automatyki i elektryki przemysłowej. Działalność INTITEK w Europie jest prowadzona w ponad 20 agencjach i oddziałach we Francji i poza jej granicami (Belgia, Kanada, Szwajcaria), w tym w 5 agencjach na terenie Polski: w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.
Od swojego powstania INTITEK rozwija silne relacje z prestiżowymi klientami sektora przemysłowego oraz usługowego, umożliwiając rozwój swoich pracowników, jak również gwarantując im uczestnictwo w projektach angażujących nowoczesne technologie, jak i tych złożonych organizacyjnie i wymagających nieprzeciętnej wiedzy i umiejętności.
W kontekście kontynuacji szybkiego wzrostu i rozwoju w Polsce, INTITEK poszukuje współpracowników z potencjałem, którzy pomogą w dalszym rozwoju firmy.
TWOJE OBOWIĄZKI
- Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemu CRM
- Lokalizowanie źródeł problemu, jego analiza i rozwiązywanie
- Rekomendowanie możliwości rozbudowy i optymalizacji systemu
- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie systemem
WYMAGANE
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
- Doświadczenie w zapewnianiu wsparcia i utrzymywaniu aplikacji biznesowych
- Znajomość Microsoft Dynamics CRM
- Znajomość języków C#, JavaScript lub HTML
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne
- Umiejętność pracy w grupie
- Bardzo dobra znajmość języka angielskiego
MILE WIDZIANE
- Znajomość oprogramowania MS SQL Server oraz Sharepoint
- Znajomość narzędzi developerskich Microsoft CRM SDK
OFERUJEMY
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Profesjonalne szkolenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w nowoczesnej firmie
- Udział w innowacyjnych, międzynarodowych projektach